Časté dotazy

  • Jednoduché vyhledávání:

    Úvodní stránka / Vyberte typ ubytování ve vyhledávači / Datum pobytu / Počet osob / Místo / Klikněte na "Hledej"

  • Vyhledávání pomocí mapy:

    Úvodní stránka / Klikněte na "Vyhledávání pomocí mapy" ve vyhledávači / Klikněte na oblast / Klikněte na region / Klikněte na město / Klikněte na "Ukázat nabídku" v pravém rohu

  • Detailní vyhledávání:

    Úvodní stránka / Klikněte na "Detailní vyhledávání" ve vyhledávači / Vyberte blíže nabízené parametry / Klikněte na "Hledej"

  • Vyplňte jednotlivá políčka ve vyhledávači na úvodní stránce a poté klikněte na Detailní prezentace u vybraného objektu:
    • Zadejte datumy a počet osob do formuláře "Kalkulace/Rezervace" a klikněte na "Pokračuj" (Zde si můžete, pokud potřebujete, vybrat a následně rezervovat více pokojů nebo apartmánů v téže ubytovací jednotce, jestliže jsou po kliknutí na "Přidej další jednotky" v nabídce)
    • Vyplňte osobní údaje a klikněte na "Pokračuj"
    • Jestliže máte jakékoliv zvláštní požadavky, nebo jen chcete napsat, že Vás někdo doporučil, zanechte zprávu nebo připomínku agentuře a zatrhněte, že souhlasíte s obchodními podmínkami (Jestliže nemáte žádné další požadavky, je lepší nechat prostor pro připomínky prázdný, neboť bude v takovém případě Váš požadavek rychleji vyřízen!)
    • Klikněte na "Pokračovat"
    • Vaše rezervace je úspěšně přijata, během několika minut Vám přijde e-mail s pokyny k placení
  • Klikem na odkaz "Detailní kalkulace" se můžete v jakémkoliv okamžiku podívat na bližší výpočet ceny a průběh platby. Pro další pomoc při rezervaci zavolejte na číslo +420 777 911 875, klikněte na "Kontakt" v záhlaví titulní stránky a vyplňte kontaktní formulář nebo e-mailem na ca-dn@vkostce.com

  • POZNÁMKA: Jestliže po otevření detailní prezentace není možné zobrazit ceny (pomlčky místo cen) nebo se nezobrazuje formulář "Kalkulace/Rezervace", znamená to, že je objekt momentálně stažen z prodeje, ale za několik dní může být opět aktivní. Proto nás neváhejte opět kontaktovat, naši zaměstnanci Vám rádi poskytnou více informací!

    K potvrzení rezervace je potřeba zaplatit částku, označenou jako 'akontace', a to během rezervačního procesu – někdy to může být celková cena dovolené, ale ve většině případů se jedná cca o 44% z celkové ceny rezervace, přičemž zbytek platíte pronajímateli přímo na místě po příjezdu.

    Poté, co agentura na svůj účet obdrží platbu, Vám bude na e-mail poslán Voucher jako potvrzení rezervace spolu se všemi údaji o pronajímateli.

    Jakmile obdrží agentura na svůj účet platbu, bude Vám na e-mail poslán Voucher se všemi důležitými údaji jako potvrzení rezervace.

    Voucher je potřeba vytisknout, mít ho u sebe při cestě na dovolenou jako důkaz o potvrzené a zaplacené rezervaci a na místě ho ukázat pronajímateli. Nezapomeňte od pronajímatele vyžadovat podpis o přijetí zbylé částky na Vaší kopii Voucheru!

    Platí se výhradně v eurech, pouze turisté z ČR mohou platit i v měně Kč (kurz 26 Kč / 1 €)

    • Bankovním převodem: Všechny informace, potřebné při platbě, Vám budou poslány na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při rezervaci dovolené přes naše webové stránky

    Po zaplacení požadované částky je rezervace potvrzená a agentura Vám v co nejkratším možném termínu pošle na e-mail, který jste uvedli, Voucher se všemi kontaktními údaji o pronajímateli a objektu, kde budete ubytováni.

    Je vhodné kontaktovat pronajímatele před Vaším příjezdem. Na Voucheru budou uvedené kontaktní údaje pronajímatele, přesné GPS souřadnice ubytovacího zařízení i QR kód, jehož naskenováním můžete zjistit bližší informace o tom, jak najít cestu k ubytovacímu zařízení.

    Kontaktovat pronajímatele skrz další informace o ubytování můžete SMS zprávou nebo telefonicky.

    Chcete-li změnit podmínky zarezervovaného ubytování , případně ho zrušit, můžete tak učinit písemnou cestou (e-mailem).

    Změna kritérií po zakoupení zarezervovaného ubytování není možná.

    V případě změny rezervace si agentura, v závislosti na době, kdy k ní dojde, účtuje fixní administrativní poplatky.

    V případě zrušení rezervace jsou rovněž účtovány poplatky, a to vždy určité procento z celkové částky v závislosti na době, kdy došlo ke zrušení rezervace.


    Všechny poplatky jsou uvedené v odstavci "PRÁVO KLIENTA NA ZMĚNY A ODSTOUPENÍ" ve Všeobecných podmínkách

    Jestliže pronajímatel není v den příjezdu klienta schopen mu poskytnout řádně zarezervované a zaplacené ubytování, je nutné kontaktovat agenturu, aby klientovi našla alternativní ubytování ve stejné nebo lepší kategorii. K těmto situacím však dochází velmi zřídka.

    Pokud není možné nalézt náhradní ubytování na účet agentury, má host právo na vrácení 100% výše zaplacené částky. V případě vrácení této částky nemá host právo na náhradu jakýchkoliv dalších poplatků, spojených s jeho rezervací.

    Agentura je povinná všechny hosty, kteří zaplacením zálohy potvrdili svůj příjezd, informovat o změně rezervace nebo jejím zrušením okamžitě po vzniku mimořádných okolností a nabídnout alternativní řešení (nové ubytování, náhradní termín, vrácení peněz...), a to v závislosti na okamžiku, ve kterém k zrušení došlo. V takovém případě zákazník neplatí žádné storno poplatky!

    Celkový dojem a komentáře o pobytu ve vybraném objektu, který jste si zarezervovali přes naše stránky můžete vyjádřit po kliknutí na odkaz, který Vám agentura pošle po vypršení Vaší rezervace. Všechny názory se zobrazí na stránce vybraného ubytovacího zařízení.

    Cena privátního ubytování zahrnuje: denní nájem ubytovací jednotky, ložní prádlo, používání kuchyně vybavené potřebným kuchyňským nádobím (kromě nájmu pokoje bez možnosti užívání kuchyně).