Časté dotazy - Privátní Ubytování v Chorvatsku

Jak najít vhodné ubytování?
Abychom Vám pomohli rychleji se zorientovat v naší nabídce a zároveň i snadno najít objekt, který nejvíce vyhovuje Vašim představám, nabízíme Vám několik možností vyhledávání v naší nabídce.
1. Jednoduché vyhledávání
Stanovením základních parametrů (termín dovolené, počet osob, druh ubytování a lokalita objektu) program automaticky generuje všechny stanovené podmínky a nabídne Vám pouze ty objekty, které vyhovují zadaným kritériím.
2. Detailní vyhledávání
Pokud jsou pro Vás důležité i další kritéria kromě těch, které nabízí jednoduché vyhledávání, využijte náš detailní vyhledávač. Detailní vyhledávání lze provádět v několika kategoriích:
* obecné údaje (termín ubytování, počet osob, druh ubytování a lokalita)
* detailní lokalita objektu (ostrov - pevnina, vzdálenost objektu od pláže, místa s písčitou pláží, místa na samotě)
* druh objektu (luxusní vily, penziony, objekty s bazénem a pod.)
* dodatečná nabídka (možnost pobytu s domácím mazlíčkem, klimatizace, přístup k internetu ...)

Příklad jednoduchého vyhledávání
apartmán pro 4 osoby v termínu 01.06.2018 - 09.06.2018 v místě Brela:

Příklad detailního vyhledávání
apartmán pro 4 osoby v termínu 01.06.2018 - 09.06.2018 v místě Brela
doplňující požadavky: 2 ložnice, vzdálenost od pláže do 100 metrů, výhled na moře, klimatizace

Rezervace

Jak rezervovat ubytování
Pokud se definitivně rozhodnete pro některý z objektů, je potřeba zadat požadavek na rezervaci. Aby bylo možné Váš požadavek na rezervaci zpracovat, je potřeba, aby jste v rezervačním formuláři uvedli všechny informace, které se od Vás požadují.

Odeslaný rezervační formulář obdrží naše oddělení prodeje. Ihned po přijetí požadavku na rezervaci budou naši pracovníci kontaktovat majitele vybrané ubytovací jednotky a před odesláním oficiální výzvy k platbě prověří, zda informace o obsazenosti uvedena na naší internetové stránce odpovídá skutečnosti, resp. zda požadovanou rezervaci lze realizovat. Po potvrzení dostupnosti rezervované služby Vám e-mailem zašleme oficiální výzvu k platbě, v níž budou jasně uvedeny veškeré náklady týkající se Vaší rezervace, jakož i částka akontace, kterou je nutno uhradit při potvrzení rezervace. Samotná platba se provádí v souladu se způsoby a dynamikou platby uvedenými na výzvě k platbě.

Pro konečné potvrzení rezervace je potřeba uhradit akontaci, a to nejpozději do 24 hodin od obdržení oficiální výzvy k platbě. Překročení uvedené lhůty ze strany klienta může vést k overbookingu, za který cestovní agentura nenese odpovědnost, ale zavazuje se nabídnout klientovi náhradní ubytování ve stejné kvalitě.

Ihned po provedení platby je třeba zaslat kopii platebního příkazu mailem (platby@vkostce.com). Po připsání Vaší platby na účet cestovní agentury, Vám mailem do 24 hodin zašleme voucher, ve kterém budou uvedeny všechny potřebné informace o majiteli a adrese rezervovaného objektu. Voucher, který obdržíte, je pro Vás zároveň i písemným dokladem, že jste si zajistili ubytování na Jadranu.

Počítají se i děti a miminka jako plné spolucestující osoby?
Pokud není v popisu objektu výslovně uvedeno jinak, počítají se i miminka, malé děti a děti jako plné spolucestující osoby.
U každého objektu je uveden maximální počet osob. Udělení výjimky musí předem schválit pronajímatel.
Děti nad kapacitu ubytovací jednotky se zapisují do "Dodatečné otázky a připomínky" (poslední krok rezervace).
Pronajímatel není povinen přijmout žádnou osobu - tím se rozumí i malé dítě, kteří tu nejsou nahlášeni při rezervaci.

Dodatečné služby
Dostupnost doplňkových služeb v rezervovaném termínu a jejich cenu (pokud není uvedena) je nutno předem prověřit. Doplňkové služby, které nejsou zahrnuté v kalkulaci ceny, se platí na místě přímo majiteli objektu, ale pouze tehdy, pokud je klient využije.
Mezi dodatečné služby, které musí potvrdit pronajimatel patří zejména:
úvaz na loď
pronájem lodě
parkoviště (pokud je u parkoviště poznámka: "na vyžádaní")
internet
dětská postýlka
apod.
žádost zajištění dodatečních služeb zapisujete do "Dodatečné otázky a připomínky" - poslední krok rezervace.

Předběžná rezervace
"Předběžná rezervace" není možná - vždy je splatnost 24 hodin od potvrzení rezervace pronajimatelem.
Splatnost rezervace lze ve výjimečném případě prodloužit o 24 hodin.

Kolik si mohu udělat rezervací?
Neprovádějte více rezervací na různé objekty.
Rezervujte si pouze ubytování o které máte vážný zájem.
Pokud provedete více jak jednu rezervaci na různé objekty vaše rezervace budou automaticky zrušené!

Kdy obdržím potvrzení rezervace
Potvrzení rezervace obdržíte emailem a SMS zprávou nejpozději do 24 hodin po provedení rezervace.
V pracovní době agentury potvrzujeme 90% rezervací do dvou hodin od provedení rezervace.
Pokud jste neobdrželi potvrzení vaší rezervace kontaktujte naší
info linku +420 463 305 975 PO - PÁ 14,00 - 22,00 HOD.

Platba

Jak se realizuje platba ve dvou splátkách.
Platba za vybranou ubytovací jednotku se realizuje ve dvou splátkách. První část se platí předem po přijetí výzvy k platbě a druhou část klient platí v den nástupu na dovolenou přímo majiteli objektu.
V závislosti na formě smlouvy s pronajímateli je v určitých případech nezbytné provést úhradu zbývající částky účet cestovní agentury a to nejpozději 30 před nástupem na dovolenou.
Výše akontace je 40 - 50 % z celkové ceny pobytu.
V některých případech (např. při rezervaci krátkého termínu nebo při rezervaci klientů, kteří potřebují pro vstup do Chorvatska vízum) je nezbytné pro potvrzení rezervace uhradit ihned 100 % celkové ceny rezervace.
Pokud je celková cena rezervace nižší jak 300,00 € platí se vždy celá částka předem.
S výškou akontace a způsobem úhrady zbývající částky bude klient seznámen při příležitosti zaslání oficiální výzvy k platbě.
Pokud klient požaduje fakturu pro zaměstnavatele (FKSP) ,je povinný to nahlásit při zaslání požadavku na rezervaci.

V jaké lhůtě je třeba uhradit akontaci
Pro potvrzení rezervace se klient zavazuje ve lhůtě do 24 hodin (neděle a svátky se nepočítají) od vystavení výzvy k platbě uskutečnit platbu za rezervaci a potvrzení o úhradě následně zaslat cestovní agentuře.

Přesné datum, do kterého se cestovní agentura zavazuje poskytnout lhůtu pro potvrzení rezervace (přednostní právo koupě pro klienta), je uveden v každé vystavené výzvě k platbě v rubrice "lhůta splatnosti".

Od momentu, kdy klient odešle požadavek na rezervaci až do vypršení lhůty pro potvrzení rezervace, se rezervované dny stáhnou z nabídky a předkupní právo náleží nositeli rezervace. Během trvání opce rezervace předmětného objektu ze strany jiného klienta ve stejném termínu není možná. Rezervované termíny jsou na stránce označeny žlutou barvou.

Pokud ve lhůtě splatnosti klient provede platbu za rezervaci a potvrzení o úhradě zašle cestovní agentuře, hned po prověření provedené platby bude rezervovaný termín označen na stránce červenou barvou. Tím v následujícím období již nebude možné uskutečnit rezervaci stejné ubytovací jednotky, která by se byť jen částečně překrývala s potvrzeným termínem.

Pokud ve stanovené lhůtě cestovní agentura neobdrží potvrzení o provedení platby, chápe to jako odstoupení klienta od zadaného požadavku na rezervaci. Po uplynutí lhůty splatnosti již rezervovaný termín na stránce nebude označen žlutou barvou a bude opět vrácen do prodeje.

Co znamená "Platební lhůta nejpozději do" a jak poslat potvrzení o uhrazení akontace
Na výzvě k platbě máte uvedeno "Platební lhůta" nejpozději do např. nejpozději 18.08.2017 do 18:00.
To znamená, že musíte svojí bance zadat příkaz k úhradě nejpozději do 18.8.2014 do 20:00 hod a zároveň nám do této doby zaslat na email platby@vkostce.com potvrzení o zadání příkazu k úhradě.
Není to doba do kdy musí být platba na našem účtu!

Pokud nemůžete (nebo neumíte) zaslat potvrzení - kontaktujte
naší info linku +420 463 305 975 PO - PÁ 14,00 - 22,00 HOD.

Ihned po ověření přijatého potvrzení se rezervovaný termín označí na stránce červenou barvou. Rezervace dané ubytovací jednotky v termínu, který by se byť jen částečně překrýval s potvrzenou rezervací, již nebude možná. Po přijetí zaplacených finančních prostředků na účet cestovní agentury, zasíláme klientovi do 24 hodin e-mailem všechny potřebné informace o majiteli a adrese rezervovaného objektu.

Platba sloveských klientů
Úhradu provádíte na náš slovenský účet u Fio banky, který jsme zřídili pro slovenské klienty
Číslo účtu: 2600178354 / 8330
IBAN: SK7383300000002600178354
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX

Voucher

Kdy klient obdrží informace o majiteli a adrese rezervovaného objektu?
Cestovní agentura se zavazuje do 24 hodin po připsání uhrazené platby na účet cestovní agentury, zaslat klientovi mailem veškeré důležité informace o ubytování, které zahrnují:
* jméno a příjmení majitele objektu
* adresu objektu
* telefonní číslo pevné linky v samotném objektu
* GPS souřadnice
* veškeré potřebné telefonické kontakty (domácí telefon, telefon do práce, mobil a fax)
* částku kterou máte na místě doplatit pronajimateli (doplatek je v €)

GPS souřadnice a adresa objektu:
Na voucheru najdete adresu ubytovací jednotky a GPS souřadnice.
Ve většině případů se nedají dohledat jednotlivé ulice v menších městech a proto si před odjezdem přesně zjistěte kde se objekt nachází.
K tomu vám slouží GPS souřadnice - stačí na souřadnice kliknout a na mapě uvidíte přesnou polohu objektu.

Další informace

Je nutné, aby klient před dovolenou kontaktoval majitele objektu?
Přímým kontaktem s majitelem můžete vyřešit Vaše případné pochybnosti nebo nové otázky. Připomínáme Vám však, že přímý kontakt s Vaším domácím před příjezdem na dovolenou není Vaše povinnost, je to však jedna z možností, kterou máte k dispozici.

V kolik hodin je nástup na pobyt?
Ubytovací jednotka je zpravidla připravena v 14:00 hod na váš příjezd tzn. že po 14:00 hod se můžete ubytovat (pozor vždy platí čas uvedený na voucheru). Prosíme vás, abyste nás vždy pokud nebude mít možnost příjezdu v tuto dobu informovali o přibližném času příjezdu.

Jak jsou ubytovací jednotky vybaveny?
Popis vybavení ubytovací jednotky najdete vždy na stránce konkrétní ubytovací jednotky.
Ve všech našich ubytovacích jednotkách je povlečení zahrnuto v ceně.
Ručníky nejsou ve všech ubytovacích jednotkách automaticky k dispozici a je nutné předem prověřit jestli je pronajimatel zajistí.
Pokud se jedná o apartmán nebo studio, tak je kuchyně vybavená k vaření a servírování jídel.